Bersama Suami Selepas Suntikan Perancang

Cool Bersama Suami Selepas Suntikan Perancang 2022. Dan 2 hari selepas itu saya. Saya wanita 20an hamil selepas berhubungan bersama suami, 1 orang doktor telah menjawab soalan ini dan dilihat oleh 592 orang.

Risik selepas 3 bulan kenal… kec0h wanita ini dikata kahwin cepat sebab
Risik selepas 3 bulan kenal… kec0h wanita ini dikata kahwin cepat sebab from www.malaysiatimes.news

Dalam tempoh 24 jam saya makan pil kecemasan. Bila lagi perlu guna kondom kalau cucuk perancang depo. Berdasarkan penerangan anda, kami memahami anda ingin mengetahui jika ada kemungkinan untuk anda hamil.

Saya Telah Bersama Dengan Suami Saya Tanpa Memakai Pelindungan Dan Suami Saya Pancut Luar.


Dalam tempoh 24 jam saya makan pil kecemasan. Selepas 2 minggu saya suntik ubat perancang keluarga ,boleh ke sy bersama suami?, 1 orang doktor telah menjawab soalan ini dan dilihat oleh 168 orang. Terima kasih kerana mengajukan soalan anda.

Saya Wanita 20An Hamil Selepas Berhubungan Bersama Suami, 1 Orang Doktor Telah Menjawab Soalan Ini Dan Dilihat Oleh 592 Orang.


Berdasarkan penerangan anda, kami memahami anda ingin mengetahui jika ada kemungkinan untuk anda hamil. Dan 2 hari selepas itu saya. Saya nak tanya lepas suntikan depo (perancang) berapa lama saya perlu stop aktiviti bersama dgn suami?, 1 orang doktor telah menjawab soalan ini dan dilihat oleh 325.

Adakah Suntikan Pertama Perancang Tidak Menjadi Jika.


Bila lagi perlu guna kondom kalau cucuk perancang depo.

Belum ada Komentar untuk "Bersama Suami Selepas Suntikan Perancang"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel